Çarşamba, Ocak 30, 2008

AŞURE GÜNLERİ








11 yorum:

NiNo dedi ki...

harika olmus canim ellerine saglik

Melek* dedi ki...

oh oh oh burda aşure varmış ama ama ama canım istemedi niyemi çünkü bende yaptım hihi:) ama elleriniz dert görmesin çok güzel gözüküyor

Adsız dedi ki...

Sevgili Nino,
çok teşekkür ederim,
sevgiler,

Adsız dedi ki...

Sevgili Melek, çok sağol, belki seneye sende bizim aşureye katılırsın,
sevgiler

ab-ı hayat dedi ki...

Narların görüntüsü bir harika,aşurenin üzerinde servis edilirse daha da harika:)))

Ellerinize sağlık,nefis görünüyor.


sevgiler...

Adsız dedi ki...

Nar bence çok şık ve rengi muhteşem bir meyva, beğendiğinize çok sevindim,çok teşekkür ederim

Adsız dedi ki...

Canım Menevşe, Allah kabul etsin.. narların rengi baştan çıkarıcı :)

ellerine sağlık

sıcacık sevgiler..

www.misssgibi.com

Adsız dedi ki...

sevgili Zerrin Miss, çok teşekkür ediyorum,içten duygularınıza,bütün sevginizi hissettim.
çok sağolun

sevgiler

İpek Kuscu dedi ki...

Sevgili Menevşe,
blogunuz harika.
2009 yılında devam edin,ben bayıldım tariflerinize ,size o güzel anlatımınıza.
Umarım çok çok güzel tam istediğiniz gibi bir mekanınız olur yine.
görüşmek üzere.
Sevgilerimle.

Adsız dedi ki...

merhaba
arasıra uğruyorum size yeni birşeyler varmı diye ama bu sefr bişeyler yazmadan gidemedim nerelerdesiniz hiç yeni tarifler yok sağlığınız iyimi merak ettim
hoşçakalın.....
cilekkokusu

Adsız dedi ki...

takip ettiğiniz için teşekkür ederim. Evet annemin sağlık problemi var. Aslında yazmak istiyorum. İnşallah önümüzdeki günlerde selam ve sevgiler